Stockholm Vällingby-Spånga Rotaryklubb

Årets småföretagare 2022 i Hässelby-Vällingby- Spånga.

Rotary i Vällingby- Spånga inbjuder till Årets småföretagare i Hässelby-Vällingby- Spånga år 2022.

Kriterier:

• max 50 anställda
  • Verksam i Stadsdelen Hässelby-Vällingby
  • Miljötänk och stöd för lokala verksamheter.
  • Välskött och ha god lönsamhet.
  • Ägaren skall vara aktiv i företaget

Förslag kan komma från alla boende och verksamma i stadsdelen.

En jury väljer ut pristagaren.

Prissumman är 10.000:- samt ett lokalt unikt konstnärligt Diplom av Lisa Mari Green.

Anmälan till:

Årets lokala småföretagare

Från nu till 29 oktober.

Prisutdelning 23 november vid ett mingel i Vällingby Centrum

Lars-Åke Davidsson

Klubbens historia.

Klubben bildades 1955, vi är 68 medlemmar. Stockholm-Vällingby Rotaryklubb är ett aktivt nätverk där du möter olika personligheter och yrken. Du får nya vänner för livet och utökar ditt personliga nätverk. Vi träffas på Hesselby Slott på tisdagar kl 13.00 – 14.30, då vi äter lunch och lyssnar på en spännande gäst, som håller ett högklassigt föredrag kring en aktuell kultur eller samhällsfråga

Rotary är ett världsomfattande yrkesnätverk som gör humanitära insatser. Rotary är en organisation för samhällsengagerade personer med olika etnisk tillhörighet som arbetar för att främja samförstånd, fred och humanitär utveckling. Rotary är våra medlemmar. Rotary är en internationell organisation verksam i över 200 länder med 1,2 miljoner medlemmar och över 32 000 klubbar. Som medlem är du välkommen att besöka klubbar över hela världen.